De portefeuille van Montea in Frankrijk kende sinds de beursgang een sterke groei. Met de ondertekening van een partnerovereenkomst met J|MO wil Montea haar aanwezigheid in Frankrijk verder versterken en het aantal ontwikkelingsprojecten in Frankrijk opdrijven.

JMO

J|MO, vertegenwoordigd door Julien Mongoin, heeft een jarenlange affiniteit met de logistieke vastgoedmarkt en beschikt over de vereiste ervaring om voor Montea nieuwe ontwikkelingen op te starten in Frankrijk. Julien Mongoin, afgestudeerd als Ingenieur aan École Nationale des Travaux Publics (ENTPE), was sinds 2007 verantwoordelijk als Director Development bij de Franse vastgoedpromotor Nexity Geprim. Sinds eind 2010 was hij actief als Director Development & Acquisitions bij Barjane (planner/ontwikkelaar bedrijfsvastgoed).

Jean de Beaufort, Directeur France Montea: “Het verheugt ons om de krachten te kunnen bundelen met J|MO. De complementariteit van onze competenties zal de slaagkansen van toekomstige ambitieuze ontwikkelingsprojecten zonder twijfel versterken.”

Julien Mongoin, zaakvoerder van J|MO: “Ik ben trots dat we de competenties en het netwerk van J|MO ten dienste kunnen stellen van Montea. De waarden die we delen, namelijk respect voor onze partners, het streven naar kwaliteit en de inzet voor klantentevredenheid, zullen ons zonder twijfel in staat stellen het patrimonium van Montea in Frankrijk op toplocaties verder te ontwikkelen met activa van de nieuwste generatie “made in Montea”.”